Storing in het netwerk: 24/7 bereikbaar
Is er een storing in het glasvezel netwerk van Breedband Tilburg, bijvoorbeeld door kabelbreuk, meld dit dan aan onze netwerkbeheerder.
U kunt 7 dagen per week, 24 uur per dag uw storing melden. In onderstaand overzicht vindt u de contactgegevens en geven wij aan welke informatie nodig is om het probleem te verhelpen.
Actuele Storingen
15-09-2023
Vezelschade centrum Tilburg
Op vrijdag 15 september, rond 07:30 is er vezelschade ontstaan op een van de hoofdroutes van ons glasvezelnetwerk.
Hierdoor zijn een aantal verbindingen niet of beperkt bruikbaar. De schade is gelocaliseerd en beschadigde vezels zijn omgeleid.
We maken een plan voor definitief herstel.
Let op bij storing in internetdienst of netwerkapparatuur
Let op: veel storingen worden niet door een kabelbreuk veroorzaakt, maar door een (tijdelijke) verstoring in de internetdienst of netwerkapparatuur.
Meld de storing daarom altijd eerst bij uw (internet) service provider om onnodige kosten te voorkomen!
In geval van een grootschalige storing worden updates via deze pagina gecommuniceerd.
Hoe meld ik een storing?
Melding | 7 dagen per week, 24 uur per dag |
Netwerk beheerder
|
SPIE Infra Network Solutions 088 – 31 31 099 |
Storing emailadres | storing.oss@spie.com |